Fjol-barkebåt-2-900x450

Lilleverket | Fire norske merkevarer som forenkler småbarnslivet

Del

Facebook
|
Twitter

Norske designere, gründere og deres design er mer aktuelt enn noen gang. Verket Interiør, Lilleverket og Kjøkkenverket fører 14 norske merkevarer – og det er vi stolte av!

I uke 11 og 12 kommer Verket Interiør og Lilleverket til å ha en rekke 24-timers kampanjer og giveaway fra sine norske merkevarer. Ønsker du fullstendig oversikt over alle tilbud? De blir lagt ut fortløpende i vårt nyhetsbrev, meld deg på her.

Lager produkter basert på egne og markedets behov

Baby Livia

Baby Livia er en familiebedrift med en mor som elsker design, og en far som elsker produkter som gjør livet til småbarnsforeldre enklere. Det hele startet med å gjøre middagsstundene enklere (og mindre grisete) for dem og deres baby Livia.

Baby Livia har fokus på deres miljøansvar og sier «Vi minimerer bruken av engangsplast i emballeringen vår til det absolutt nødvendige og befraktning av varer foregår på mest mulig miljøvennlig måte så sant det lar seg gjøre.»

Tilbud: I uke 11 og 12 vil du få med 1 klemmepose fra Baby Livia ved kjøp av et produkt av Lilleverket sine norske merkevarer.
Giveaway: Vil bli lagt ut på Lilleverket sin instagram og Lilleverket-butikken mandag 22. mars

Blafre

Blafre er et familiefirma, og ble etablert av eier Ingrid høsten 2005 mens hun var i svangerskapspermisjon. Den norske merkevaren er kjent for deres fargerike farger og morsomme figurer. Blafre sier «Kvalitet på produktene er veldig viktig for oss – om produktet er godt nok så trenger man ikke kjøpe nytt hele tiden. Vi ønsker at produktene skal leve lenge og følge med barnet på mange eventyr, og dette refekteres i designet vårt.»

De lager produkter i plast, vi spurte derfor hvordan de jobber med bærekraft og sosialt ansvar: «Et av våre absolutt bestselgende produkter er plastmatboksene våre. De er produsert av 100% ren plast (HDPE i bunnen og LDPE i lokk) på en familiedrevet fabrikk i Oslo. Dette betyr at vi har god kontroll på råvarer og produksjonen. Vi vet at eventuelt overskuddsmateriale blir gjenvunnet og omskapt til nye produkter. Vi er dessuten veldig stolte over samarbeidet vårt med OsloKollega, en bedrift som hjelper folk tilbake i jobb, og som pakker produktene våre og sørger for en siste kvalitetssjekk før produktene når kunden.» – Blafre

Giveaway: Ullteppe til verdi 2.499,- blir lagt ut på Lilleverket sin instagram mandag 15. mars.

Stø

Stø er en norsk familiebedrift drevet av søskenparet Elin og Lars. Det hele startet med at Elin ønsket en felles familieaktivitet, og derav kom ideen til deres første produkt – fuglekassebyggesett. Den norske merkevaren Stø utvikler produkter som bidrar til mestringsfølelse via lek og læring.

«Det er ikke bare enkelt å være norsk gründer. Det krever hard jobbing, nøyaktighet og indre drivkraft.» sier Elin. Videre forklarer hun om Stø sine verdier: «Produktene utvikles etter behov i markedet, vi drøfter med forhandlere, og produkter oppstår ofte når vi selv merker et behov. Produktene våre skal gi markedet en verdi. Det viktig for oss at produktene bidrar til at familien gjør ting sammen. I tillegg til nærhet til naturen og lærdom. Alle Stø-produkter må ha visse kriterier – samspill til læring og fakta.»

Giveaway: Leker til verdi over 1.000,- blir lagt ut på Lilleverket sin instagram torsdag 18. mars.

Kattnakken

Kattnakken er en regntøysprodusent fra Vestlandet, som lager regntøy av høy kvalitet. Produseres i Norge.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Inspirasjon og tips

Rull til toppen