Ofte stilte spørsmål

butikk

Du finner våre tre butikker, Verket Interiør, Kjøkkenverket og Lilleverket, på Handelshuset på Bærums Verk (Verksgata 18-20, 1353 Bærums Verk). Det er mange gratis parkeringer på sørsiden av Bærums Verk. Det er betalte parkeringsplasser på nordsiden av Bærums Verk.

Verket Interiør ligger i U2. etasje og har et eget inngangsparti på sørsiden av Bærums Verk. Det er gratis parkeringsplasser rett utenfor døren, slik at du enkelt kan kjøpe og hente større bestillinger.

Lilleverket og Kjøkkenverket ligger i 1. etasje.

Ja, under Verket Interiør AS finner du: Verket Interiør, Kjøkkenverket og Lilleverket. Sammen har de nettbutikken verketinterior.no. Se kontaktinformasjonen til de ulike butikkene her.

  • Verket Interiør selger møbler og interiør i sitt 2000 kvm store lokale.
  • Lilleverket selger leker, klær og møbler til barn, primært mellom 0-6 år.
  • Kjøkkenverket selger servise, duker, glass, bestikk og perfekte gaveartikler. 

Verket Interiør AS ble startet høsten 1997, og holder til på Bærums Verk. Butikken eies av Carl Otto Løvenskiold, og driftes av daglig leder Anette Qvale Patrocollo. 

Ønsker du å komme i kontakt med daglig leder, innkjøpsansvarlig, økonomiansvarlig eller markedsansvarlig?
Daglig leder anette@verketinterior.no
Innkjøpsansvarlig tone@verketinterior.no
Økonomiansvarlig faktura@verketinterior.no
Markedsansvarlig camilla@verketinterior.no

Alle tre butikker har samme åpningstider.

Mandag-fredag kl. 10-20
Lørdag kl 10-18
Søndager er stengt

Åpningstider vil variere i høytider.

Kontakt butikken vår på 67 17 15 50 eller firmapost@verketinterior.no for å høre hva vi har utstilt. Utstillingsmodellene endres ofte, da de kan være til utlån eller solgt.

Ja, det er vi behjelpelige med. Du kan låne spisestoler og småbord i 1-2 dager for å se om de passer hjemmet ditt. Du må selv frakte varene, og levere de tilbake i samme tilstand som de var.

Ja, det gjør vi. Når vi selger utstillingsmodeller, så blir de lagt ut her. Spør gjerne betjeningen hvilke utstillingsmodeller som er til salgs.

Vi mottar en ordrebekreftelse fra leverandøren først 1-2 dager etter bestillingen din har gått igjennom hos oss. Nøyaktig tid på en tilbakemelding varierer litt fra leverandør til leverandør. Men vi sender deg en SMS om ønsket med estimert leveringstid. Ta gjerne kontakt med din selger på e-post om du har spørsmål rettet til din bestilling.
Merk All kommunikasjon med fabrikker/leverandører skjer i ukedager: Mandag-Fredag 09-16.00 (kontortider).

Forsinkelser på levering kan dessverre skje. Og det kan det være flere grunner til. Eksempel:

  • Materialmangel (eks. treverk, metall, tekstil, skinn m.m)
  • Delmangel (skruer, beslag m.m)
  • Transportproblemer/tollkøer
  • Brann
  • Sykdom på fabrikk/transport
  • Krig

Vi gjør vårt beste med å varsle alle kunder når vi mottar en forsinkelse.

Om din vare har en feil eller en skade, ta kontakt med oss via e-post. Hvis du har handlet varen på nett, kontakt oss på netshop@verketinterior.n. Har du handlet varen i butikk, kontakt oss på firmapost@verketinterior.no.

Send bilde av:

  • Skaden
  • Hele produktet
  • Bilde av serienummer som ofte befinner seg på undersiden av varen

Vi videresender denne informasjonen til leverandøren og oppretter en sak. Du blir kontaktet av oss når vi har fått svar fra leverandøren.

Merk All kommunikasjon med fabrikker/leverandører skjer i ukedager: Mandag-fredag 09-16 (kontortider).

Hos oss kan du låne med deg materialprøver med hjem for å sjekke om farger, tekstur og overflater passer inn hos deg. Vi låner ut i ukedagene mandag-fredag. Men på grunn av høyt kundetrykk på lørdager må vi ha prøver levert inn igjen før helgen. Om du trenger å låne med deg over en helg kan vi låne ut prøver rett før stengetid som kan leveres inn igjen når helgen er over. Ved kampanje på utvalgte tekstiler eller populære varer kan vi dessverre ikke låne ut. Disse prøvene må ligge tilgjengelig for alle kunder som kommer.

Når varen ankommer lager og vi har sendt deg faktura, vil du bli oppringt av vår sjåfør Tor. Han avtaler med deg direkte for avtale av levering.

Les mer om levering og henting her.

Vi ringer deg eller sender deg e-post når varen ankommer butikken og vi har sendt deg faktura.

Les mer om levering og henting her.

Nettbutikk

Vi pakker og sender ordre alle hverdager (mandag-fredag) kl. 9-17. Postnord henter pakker hos oss alle hverdager fra kl. 11.

Unntak: Høytider.

Kundeservice er tilgjengelig på chat og e-post netshop@verketinterior.no alle hverdager kl. 9-17. 

Unntak: Høytider.

Vi svarer på alle henvendelser så fort vi kan alle hverdager kl. 9-17. Merk at e-poster fra oss kan legge seg i din søppelpost. Har du ikke mottatt svar på din henvendelse innen 3 virkedager, kontakt oss på tlf. 67 17 15 50.

Unntak: Høytider.

Vi svarer på alle henvendelser så fort vi kan alle hverdager kl. 9-17. Har du ikke mottatt svar på din henvendelse innen 2 virkedager, kontakt oss på e-post netshop@verketinterior.no

Unntak: Høytider.

Alle ordre som blir gjort i våres nettbutikk blir automatisk besvart med en ordrebekreftelse. Bekreftelser blir sendt til den e-post adresse du som kunde har registrert i din handel hos oss. Har du Yahoo/Gmail/Hotmail m.m kan denne ha havnet i ditt spam filter. Se i din søppelpost om den kan ha havnet der. Merk at det varierer når din søppelpost ryddes automatisk etter dine innstillinger. Har det gått for lang tid kan denne ha blitt slettet. Søk deretter i din papirkurv i e-post systemet du bruker.

Under alle produkter er det en “rullgardin” meny som viser leveringstiden på varen du ønsker å bestille. *Med unntak av forsinkelser (under visse omstendigheter eks. pandemi, toll, kø m.m kan det være avvik av estimert leveringstid).

Som kunde kan du returnere din vare som er handlet på nett innen 14 dager. Alle returer må betales av kjøper og ikke selger, med unntak av feilsendte varer. Varens beløp blir refundert tilbake når vi har mottatt varen. 

Merk at du ikke kan returnere bestillingsvarer (møbler), da de er spesifisert dine ønsker og behov.

Les mer om angrerett og retur her, og last ned angrerett her. 

Vi spanderer frakten om du handler småvarer for over 1.000,- kr. Ved bestillinger på større varer tilkommer frakt i tillegg.

Les mer om fraktpriser her.

Vi sender varer til hele Norge. Unntaket er møbler merket med “Må hentes i butikk”. Ønsker du likevel frakt, så må dette avtales og blir etterfakturert. Det er dessverre ikke alle møbler som kan fraktes, på grunn av størrelse og/eller vekt.

Om din vare har en feil eller en skade, ta kontakt med oss via e-post. Hvis du har handlet varen på nett, kontakt oss på netshop@verketinterior.n. Har du handlet varen i butikk, kontakt oss på firmapost@verketinterior.no.

Send bilde av:

  • Skaden
  • Hele produktet
  • Bilde av serienummer som ofte befinner seg på undersiden av varen

Vi videresender denne informasjonen til leverandøren og oppretter en sak. Du blir kontaktet av oss når vi har fått svar fra leverandøren.

Merk All kommunikasjon med fabrikker/leverandører skjer i ukedager: Mandag-fredag 09-16 (kontortider).

Skroll til toppen

Bli Verket-kunde

*Må fylles ut
Meld meg på nyhetsbrevet til:

Velkomstrabatt

Meld deg på nyhetsbrevet vårt og motta en velkomstrabatt på 10% som kan brukes på et helt kjøp på verketinterior.no. Velkomstrabatten er gyldig i 1 år, kan kun brukes en gang og kan ikke kombineres med andre rabatter.
Merk! Velkomstrabatten blir sendt til mailen du har registrert hos oss, og det kan ta 2-3 minutter før du mottar koden. Hvis du ikke har mottatt koden etter 30 minutter, sjekk søppelpost eller kontakt oss på netshop@verketinterior.no.

Ved å huke av boksen ovenfor samtykker du til at vi kan sende deg nyhetsbrev. For å melde seg ut, klikk "meld meg av nyhetsbrevet her"-linken i bunnen av alle nyhetsbrev du mottar fra oss, eller kontakt oss på netshop@verketinterior.no.